288847.jpg
Panu ja Turo: Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Suomen kissakavereille! Mehän ollaan tosi itsenäisiä, eiks jeh? Toi kuva on vielä eiliseltä illalta, meidän pieni ihminen Roope, otti sen. Eiks me ollakin aikas södejä tolleen nukkuessa? Tai siis mehän ollaan södejä aina, mut tos varsinkin.
Viime yönä me oltiin tosi hiljaa. Äiskä sano, et se ei kuullu koko yönä rapsahdustakaan, mut nyt se olikin nukkunu paremmin ku ekana yönä. Aamulla kun se heräs, me oltiin nukkumassa tuolla meidän mökissä (se käännettiin illalla silleen kumolleen). Mein ihmiset oli ostanu meille sellasen petinkin, mut ei me siitä välitetä, toi mökki on nasta. Sit sitä on vielä kiva nakertaa välillä ;-)
Äiskä anto meille ensteks ruokaa, me saadaan Animondaa eri makuja ja ne on herkkua. Kupit on tyhjät hetkessä. Sit meil on myös raksuja kupissa koko ajan ja tietty vettä. Syönnin jälkeen Roope leikki meidän kans kauan, se keltanen häntä on oikeesti tosi kiva. Siin on sellanen helisevä pallukkakin. Äiskä sano, et se on kulkunen.
Me kerrotaan taas myöhemmin, mitä on touhuiltu. Moiks ja mau!

Panu ja Turo klo 11.40: Te ette arvaa, me saatiin juhlalounas pyhäpäivän kunniaksi! Niin ainaskin äiskä sano, mut kyl se oli meidänkin mielestä ihan mahottoman ihanaa. Äiskä sano, että se on sellasta sei-kalaa ja me saatiin sitä maistaa nyt ihan ekan kerran meidän elämässä. Siellä meitin emon kodissa me oli maistettu jo jauhelihaa ja possua, jotka nekin kyllä maistuu hyvälle, mut kalaa, wau! Äiskä laitto sen kalan ensteks sellaseen mitä se sano mikroaaltouuniks. Me saatiin tietty myös Animondaa ja me syötiin kaikki. Sit oli hyvä mennä köllöttään mahat pullollaan.

Panu: Pakko kertoo, mitä Turo teki, kun oltiin syömässä. Mä vaan vähän vilkasin sen kuppiin päin niin jätkä murisi mulle! Voittekste kuvitella! Ja vaan yhen kerran mä on vetäny sen safkat, kun se ei ollu tarpeeks nopee. Se oli sillon ekana aamuna. Ja mä kuitenkin aina jätän vähän kupin pohjalle sapuskaa, jos en mä jaksa syödä kaikkee ja sit Turo käy pistelemässä ne jämät poskeensa. Murisi, mulle, vaik mä oon sentään sen isoveli! Onks teille käyny koskaan sellasta?