Panu: Äiskä pakotti ja raahasi mut taas tänään näytelmiin tonne Hesaan Kaapelitehtaalle. Arvatkaa tykkäsinkö? No en. Heti alussa joku täti halus tutkia mua, mutta mä en ois halunnu. Mä luulin, että taas otetaan verta elikkäs pistellään neulalla :-( Mä yritin karata äiskältä, mut ei se päästäny mua. Onneks ei sit kuitenkaan pistelty. Se täti anto mulle luvan mennä näytteleen, vaik mä oisin halunnu, ett se ois käskeny meiät kotiin. Mut sit vähän helpotti, kun äiskä sai näytelmähäkin valmiiks ja mä pääsin sinne turvaan.

776226.jpg
Tässä mä oon ihan cool, huomatkaa takajalan rento asento.
776335.jpg
Todiste, etten koko ajan maannu... ;-D

Sit piti taas mennä jonnekin tutkittavaks, mut sielläkään ei pistelty, jesh. Ja siit tutkimisesta mä sain sellasen isomman ruusukkeen ku viimeks, äiskä sano ett se on joku serti. Mä olin nyt ekaa kertaa jossain avoimessa luokassa, vaikk ei se kyllä mikään avoin ollu, seinät oli ja kaikki. Siis tää päivä meni aikas pitkälle nukkumisen puolelle, kun en viittiny tosta mun uudesta petistä lähtee mihinkään (paitti tietysti sillon, kun vietiin).

Mustan ja Harmaan ihminen kävi moikkaamassa, ja Papan, Paten ja Namin ihminen ja vielä Perditan jengin ihminenkin. Niin ja olihan siellä Miakin Venäjänsinisen Pinjan kanssa. Vitsit, miten paljon tuttuja meille on tullu, nastaa!

Nyt tietty joku kysyy, että missäs velipoika oli. No, Turo SAI tänään jäädä kotiin. Sit se kyll ihmetteli, ett ketä me ollaan, kun mentiin kotiin :-D Ok, saatiin uusii leluja ja sapuskaa on taas pitkäks aikaa, ett kai tää oli ihan ok-reissu. Mut mä oon vähän kuunnellu, ett äiskä puhuu jostain Myyrmäen näyttelystä elokuussa, voihan rotta!