Panu kertoo: Meidän viime päivät on jotenkin noudattaneet aikas samanlaista kaavaa: aamulla herätään ja syödään, sit leikitään vähän aikaa, sitten nukutaan, syödään, nukutaan, syödään, leikitään, nukutaan ja sen jälkeen aloitetaan hillitön kattiralli ja painikisat. Ralli ja paini ajottuu siihen, kun ihmiset on menossa nukkumaan. Äiskä on sanonu, että me tehdään se varmaan ihan tahallaan. Joo-o, voihan se olla :-D Emmä tiedä, pitäiskö tota järjestystä jotensakin muuttaa, kun me ei ikinä saada jäädä ihmisten kans, kun ne menee nukkumaan. Kuulemma ne ei tykkää, että ne joutuu olemaan rallimaastona :-o.

Turo: Joo, Panu puhu totta, noin on viimeset päivät sujuneet. Mä oon kyllä taas murissu velipojalle aikas monta kertaa. En mä millään pahalla, mut se vaan jostain kumpuaa, kun on joku hyvä saalis suussa. Ai joo, äiskä luuli toissa päivänä, ett Panusta on tullu joku pesukarhu. Äiskä oli meinaan jo aikasemmin nähny, kun Panu kävi pudottamassa sellasen pötkylän meidän vesikuppiin. Mut sit kun jäpiskä pudotti sinne myös jonkun karvaötökän ja hetken päästä onki sen sieltä pois, sano äiskä ett Panu luulee olevansa pesukarhu. En mä kyll tiedä, mikä se sellanen on, mut jos Panu on sellanen niin varmaan mäkin sitten oon, kun me kerran ollaan veljeksiä. Ja nyt nukkumaaaaannzzzzzzz.....