Panu: Nyt tarttee kyllä saada kissakavereilta vähän lisäohjeita. Eilen illalla kun meiän ihmiset meni nukkumaan, me niinku mentiin sinne niitten kans. Varsinkin se pienempi ihminen, se Roope, luuli ett nyt me tultais nukkumaan niitten kans. Mä jo kävinkin sinne jalkopäähän hyvään asentoon, kun siinä oli pehmeetä ja lämmintä, mut Turolla oli vauhti päällä ja se alko touhuu ja halus, ett ihmiset ois leikkiny sen kans. Mut sitä äiskä sano, ett ei onnistu, ett ne haluu nukkuu ja niin me taas joudutiin ulos makuuhuoneesta. Sit kun Roope oli nukahtanu, äiskä tuli vielä istuun sohvalle ja kattomaan meitä. Se kyllä laitto sen laatikon toimimaan, mut ei se sitä ehtiny tuijottamaan, ku Turo halus leikkiä. Mua ihan väsytti sen naperon riehumisen katsominenkin. Äiskä heilutti sitä keltasta häntää ja Turo loikki ja pomppi ja huito ja puri ja raastoi ja välillä kuljettikin koko häntää keppeineen kuin jotain saalista. Ja kun mä olisin kans vähän kokeillu sitä häntää, pikku-broidi murisi mulle taas. Siis mä en saanu leikkiä sillä hännällä! Onks tässä nyt mitään laitaa? Eikä me voida käydä kattipainia neljän aikaan aamulla, kun Turo ei malta olla sen aikaa hiljaa, ett me saatais jäädä sinne sängylle, kun ihmiset menee nukkumaan. Isona veljenä olo on välillä aikas rasittavaa...