Turo: Krhm, köh, tulipa eilen paljon kysymyksiä, täytynee vastata ;-) Mutta ihan ensiksi vielä kerran kiitokset onnitteluista. Laitan tuohon kuvan, kun tutustun omaan ruusukkeeseeni. Jostain syystä äiskä ryntäsi ottamaan sen pois heti tuon jälkeen. Mä en ymmärrä, sillä ei kuulemma saakaan leikkiä, vaikka se onkin mun ihan oma. Höh!

537169.jpg

Mut asiaan. Joo, monet kiinnitti huomiota tohon Panun hännän nyhtämiseen ja kyllä äiskäkin sitä ihmetteli. Mut se tuomari kävi kiinni myös meidän iskän, Inton, sukukalleuksiin! Arvatkaas, tykkäskö iskä? Ei, ei tykänny ja kyl se tuomarikin sen huomas. Mut Panu ei silleen viittiny riehaantua tosta, kun se on muuteskin sellanen aikas rauhallinen tyyppi. Pääasia oli kuitenkin, ett Panu sai pitää hännän.

Poju ja Tiikeri kyseli, mistä äiskä huomas, ett me oltiin väärissä häkeissä. No eihän se huomannukkaan, vaan asiasta mainitsi mun tulevan morsiamen ihminen! Aikas noloa, kyllä mua hävetti toi äiskä, kun ei se sen vertaa kato, ett laittas meidät oikeisiin lukaaleihin.

Uskokaa pois, kyll me ollaan eri näkösiä. Parhaiten meidät erottaa silmistä: mulla on oikeenlaiset korat-silmät, suuret ja avonaiset, mut Panu on aina vähän unisen näkönen. Ja mulla on pitempi ja kapeempi kuono kuin Panulla ja sen takii mä sain vaan sen Ex2:n. Pitäsköhän yrittää juosta seinään, että kuono lyhenis? Poskia pitäis kuulemma kasvattaa, nii vähän tasottus toi naamavärkki.

Viimekeks sitten siitä mun tulevasta morsiamesta 8-) Tää on sellanen ihmisten järjestämä juttu, mä en oo saanu olla sanomassa siihen mitään. Mut ei mull kyllä mitään sitä vastaankaan oo, ei tosiaan! Eikä meill mitään nettideittejä varmaan oo, ihan suoraan mennään asiaan ehkä tossa parin kuukauden päästä :-D Neitosen nimi on Vieno ja on se vaan aikas söpö, kattokaa vaikka tosta linkistä. Kuva löytyy klikkaamalla Vieno-nimeä siitä vasemmasta reunasta.