... pitkästä aikaa! Siis nythän kävi niin, että mulle tuli tänään kummallinen tunne, että on ihan pakko päästä tähän tietomasiinalle ja kyllä toi ihminen sit vihdoin teki mulle tilaa, kun mä puskin sitä niin kovaa, että sen oli pakko väistyä, heh. Ja arvatkaa mitä, meitä oli kyselty tuolla Cisun ja Toton blogissa! Vähäks siistii hei, mulla on teletaappisia kykyjä!

Ihan kamalaa, me ei olla päästy blogittaan yli vuoteen! Ihminen vaan touhuu kaikkee muuta, mut ei meistä kerro kuulumisia kissi-kamuille, törkeetä, vai mitä ootte mieltä? Mut nyt mä sanoin ihmiselle, että vois laittaa tänne kuvia siitä, kun mä tossa syyskuussa autoin sitä sellasissa käsitöissä, vaiks eihän mulla mitään käsiä ole, mut mä autoinkin käpälillä :-D Kattokaa vaikka!

Tää oli jotain ihan kummallista touhua, kun ensin emäntä heitti maton pois keittiön lattialta ja levitti siihen tollasen lakanan. Ja sit se rupes ravaamaan edestakaisin keittiöö sellasten kivojen lankakerien kans, mut ei se antanu meidän niillä leikkiä, tolleen vaan niitä pudotteli lattialle. Tässä mä niinkus pidän kiinni tosta kohdasta, ettei noi langat vaan pääse siirtymään pois paikaltaan. Se on tarkkaa hommaa, siks mä oon niin vakavan ja keskittyneen näkönen. 

Tässä kohti emäntä alko silleen hermostumaan, emmä kyllä vaan tiedä miks...

Sit se kääri kaikki ne kivat langat tollaseen pötkylään, mut ei se mitään, se oli ihan kiva pötkylä. Tässä mä pidän siitä kiinni, ettei se vaan häviäis siitä mihinkään, mut enhän mä sitä omaks saanu, vaan ihminen meni ja tunki sen pesukoneeseen! Outo tyyppi...

Siis nyt mäkin oon auttanu käsitöissä, kun Turo aina jeesaa ihmistä tilkkujen kanssa. Ai niin, Turo käski lähettää teille kaikille kauheesti terkkuja. Se ei nyt päässy kuvaan, kun se ei osallistunu tohon äsköseen hommaan. Se ei oo vielä oppinu, ettei aina tarvii totella, kun ihminen käskee menemään matkoihin ;-D

Me yritetään kamalasti komentaa tota ihmistä, että me päästäis aina välillä kertoo meidän juttuja. Mut siihen asti tosi kivaa joulun odotusta kaikille, me ootetaan jo jännityksellä, ett tuokohan ne taas sen puun sisälle...