Panun vuoro kertoa: Äiskä ja Roope kävivät eilen ostamassa meille lisää ruokaa ja samalla toivat meille kaks uutta lelua, kivaa (tai niin vois luulla)! Toinen on sellanen höyhenhuiska, kun me tykätään sellasista ihan hirveesti. Äiskä teki meille joulun karkkipapereista sellasen huiskan ja se oli ihan huippumakee, me juostiin sen perässä vaik kuinka kauan, kun äiskä leikitti. Niin, ja me saatiin niitä monta tuhottuakin, mut äiskä vaan nauro, ett kyllä meillä karkkipapereita riittää ja laitto uudet tilalle ;-) Ne höyhenjutut on meille kyllä ihan "paperia", ollaan me niin hurjia, kun sille päälle satutaan. Äiskän pitää aina piilottaa ne leikin jälkeen, kun muuten siinä kepissä ei olis enää yhtään höyhentä, tai niin se ainaskin sano.

Mut sit siitä toisesta lelusta. Arvatkaa mitä, mä en saa leikkiä sillä, kun Turo on taas ominu sen itelleen. Kamala murina ja sähinä, jos mä vähän vilkasenkin siihen päin. Onks täs nyt jotain laitaa? Äiskä kyl sano, ett se ostaa mullekin sellasen, ett sit meillä on molemmilla oma.

326168.jpg
Turo ja karvapallo.

326169.jpg
Mrrrr, pysykää kaukana, tää on mun juttu.

326166.jpg
Voi mua Panu-parkaa, säälikää nyt mua vähäsen!