1708002.jpg
Turo: Terveisiä täältä ylhäältä, joo. Siis mähän oon ruvennu käymään täällä joka päivä ja joskus silleen monta kertaa päivässä. Täältä näkee kaikenlaista paremmin kuin tuolla alhaalla.

1708000.jpg
Oon löytäny tälläsen uuden rentoutumis-asennon, mut aina toi alamainen-palvelija luulee, ett mä oon muka putoomassa. Vaiks mä yritän kuinka selittää, ett nou hätä nii ei se tajuu.

1708005.jpg
Ja sit parasta tässon se, ett Panu ei pääse tänne, sen maha painaa liikaa :-D Lälläslää, broidi, siellä alhaalla! Kandeis sun vähän liikkua enemmän, ett sustakin tulis tällänen virtaviivainen solakka kissi.

1707999.jpg
Panu: Ja pyh, sanon minä! Siis muahan ei kiinnosta roikkua tuolla katonrajassa, nih. Ja mitä liikkumiseen tulee, nii orja on alkanu kuskaamaan mua tonne ULKOilmaan! Siis ainaskin viis kertaa oon jo joutunu sinne tänä kesänä, aatelkaa... Ne on varmaan Turon kans keksiny jonkun "Panun painonpudotus"-ohjelman, hmh.

No, oon mä vähän siel ulkona maistanu heinää ja melkein sain yhen kärpäsenkin kiinni. Ai niin, näytinhän mä käpälää yhelle karvapallollekin, mut sit toi ihminen nappas mut pois, kun se oli kuulemma joku piikikäs kimalainen. Sit mä osaan tulla sieltä meidän ulkoilupaikalta kotiovellekin. Sit kun ihminen on avannu ulko-oven, mä juoksen niin kovaa kui koivista lähtee kotiovelle... tai ainaskin siihen puoliväliin. Mä en tajuu, miks pitää aina kiivetä ihan ylös asti, kun siinä matkalla on ihan samanlainen ovi kuin meilläkin.

Ja kyllä mäkin pääsen vielä lällättämään Turolle, nimittäin ihminen on sanonu mulle, ett se meinaa kyllä joku päivä viedä Turonki ulkoilee :-D